Heb je vragen over de locatie, toegang, je overeenkomst of betaling? Bekijk dan hier de veelgestelde vragen voor onze huurders.
Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen vragen we je om eerst de locatie waar je een ruimte huurt te selecteren.
Selecteer locatie:
Het openen van de voordeur verschilt per locatie. Klik daarom hier om eerst je locatie te selecteren.
Het is toegestaan om ook iemand anders toegang te geven tot de door jou gehuurde ruimte. Wel ben jij, als onze contractpersoon, verantwoordelijk voor zijn acties en daden.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de Nuki app niet werkt. Wil je eerst de onderstaande vragen doorlopen:
Werkt de Nuki app nog steeds niet? Bel dan even naar 085-060 76 86 en kies in het keuzemenu optie 2.
Er kunnen verschillen redenen zijn waarom het telefoonnummer voor de voordeur niet werkt. Wil je eerst onderstaande vragen doorlopen:
Werkt jouw telefoonnummer nog steeds niet? Bel dan even naar 085-060 76 86 en kies in het keuzemenu optie 2.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de Key4Friends app (Mobile Key van SimonsVoss) niet werkt. Wil je eerst de onderstaande vragen doorlopen:
Werkt de Key4Friends (Mobile Key van SimonsVoss) app nog steeds niet? Bel dan even naar 085-060 76 86 en kies in het keuzemenu optie 2.
Je kunt je overeenkomst opzeggen door een mail met jouw opzegging te sturen naar huur@storage-share.nl.
We hanteren een opzegtermijn van 1 maand, gerekend vanaf de ingangsdag van jouw contract. Stel je huurt per 3 juni en je wil per 3 september je ruimte uit, dan dien je voor 3 augustus op te zeggen.
Je overeenkomst loopt in eerste instantie voor de duur van 1 maand. Hierna wordt de overeenkomt automatisch maandelijks verlengd.
Het is niet in alle gevallen mogelijk om een opgezegde ruimte met een maand of langer te verlengen. Dit kan alleen als jouw ruimte nog niet verhuurd is na jouw einde contractdatum. Je kunt de actuele status en de mogelijkheden opvragen door een mail te sturen naar huur@storage-share.nl.
Indien je jouw opslagruimte ver van tevoren hebt gehuurd ontvang je de sleutel minimaal 2 werkdagen voordat jouw ingangsdatum ingaat.
Dit is uiteraard niet het geval indien je de opslagruimte per de volgende dag hebt gehuurd. In dat geval sturen we dezelfde dag de sleutel voor 17:00 op en dan ontvang je de sleutel normaal gesproken op de ingangsdatum.
PostNL garandeert echter geen levering binnen 24 uur, dus hou hier rekening mee door tijdig jouw opslagruimte te huren.
Je ontvangt je sleutel minimaal 2 werkdagen voordat jouw ingangsdatum ingaat. Dit is uiteraard niet het geval indien je de opslagruimte per de volgende dag hebt gehuurd. In dat geval sturen we dezelfde dag de sleutel voor 17:00 op en dan ontvang je de sleutel normaal gesproken op de ingangsdatum.
PostNL garandeert echter geen levering binnen 24 uur, dus hou hier rekening mee door tijdig jouw opslagruimte te huren.
Heb je de opslagruimte tijdig gehuurd en heb je de sleutel nog niet ontvangen? Stuur dan een mail naar huur@storage-share.nl om de actuele status van jouw sleutel op te vragen.
Je kunt de sleutel gratis naar ons terugsturen via de retourenvelop die je tegelijk met de sleutel van ons hebt ontvangen. Heb je geen retourenvelop? Stuur de sleutel dan voorzien van het label in een dubbele envelop gratis retour naar ons antwoordnummer.
Storage Share
Antwoordnummer 98063
1000 VA Amsterdam
De huur wordt, circa 14 werkdagen voor de ingangsdatum van de nieuwe periode, via automatische incasso afgeschreven.
Je kunt je rekeningnummer laten wijzigen door een mail te sturen naar: administratie@storage-share.nl
Let op dat je voldoende saldo op je rekening hebt zodat de afschrijving kan plaatsvinden. Voor een mislukte automatische incasso zijn wij namelijk genoodzaakt 20 euro administratiekosten in rekening te brengen.
Kun je de huur deze maand niet betalen?
Stuur dan een mail met de reden en hoe je dit op wil lossen naar administratie@storage-share.nl en wij nemen contact met je op.
Zoals je weet, betaal je bij ons naast de laagste prijs voor je ruimte. Ook betaal je bij ons (in tegenstelling tot bij de meeste andere opslagbedrijven) geen extra kosten.
Wel brengen we bij het mislukken van een incasso 20 euro administratiekosten in rekening. Een mislukte incasso zorgt voor veel extra kosten. Om onze prijzen laag te kunnen houden zijn wij genoodzaakt de kosten hiervoor in rekening te brengen bij het mislukken van een incasso.
Is er iets kapot in jouw ruimte? Stuur dan een foto van de schade of van datgene wat kapot is met een begeleidende email naar huur@storage-share.nl
Is er iets kapot op de locatie? Stuur dan een foto van de schade of van datgene wat kapot is met een begeleidende email naar huur@storage-share.nl
De algemene voorwaarden zijn te vinden via onderstaande link: https://storage-share.nl/algemene-voorwaarden
Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via mail (huur@storage-share.nl) of bel ons tijdens kantoortijden (085-0607686).